

31S1月1週




アスコットの皆様 新年おめでとうございます!

本年は皆様にとって最高の年になりますように!










リビエラCCでスピーチした石川選手の全文だそうです

Hello,America.I’m Ryo Ishikawa from Japan.
First of all,I would like to thank Northern Trust Open 
for giving me this opportunity.It’s like a dream.

The golf course is fantastic, and very challenging.
I hope I can make the cut,but it is more important for me to play 
my golf throughout the week.

How you pronounce my name, it is Ryo. Everyone, repeat after me,
Ryo! That’s it,okay,thank you.And I’m looking forward to Thursday.

Thank you very much. (Zakzakより)

17才の時 こんな風にしゃべれなかったっす^^; すごいですね 石川僚選手!

前にも書いたけど.... まだ若い伸び盛りの大事な時期なのに.... 
マスコミとゴルフ業界は彼を大切に扱っていないですねw
そう言う意味で 「かわいそう」 です~

でも本人はとっても「謙虚」な子だそうで なによりですね^^



 残念ながら予選落ちしちゃいましたが、悲観する事はありませんよ。 
あのタイガーだって初戦は予選を通れませんでしたからね.....

がんばれ~ 






Odyssey - Inside Out




コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

フィッシャー

Author:フィッシャー
競馬伝説Live!:アスコット
馬主会: まんきんたん村 
好きな馬: Dancing Brave
ジジイのきわめて私的なブログ

リンク
月別アーカイブ
検索フォーム
FC2カウンター
